ساخت بازی های جدید سایبرپانک و ویچر در سال ۲۰۲۲

i gadgets360cdn com Cyberpunk 2077 website

بازی های سایبرپانک و ویچر

شرکت CD Projekt به‌صورت رسمی گفت که در سال ۲۰۲۲ تولید بازی‌های جدید The Witcher و Cyberpunk آغاز خواهد شد.

سی‌دی پراجکت مشغول کسب آمادگی لازم برای کلید زدن پروژه‌های جدید در جهان سری بازی ویچر و بازی Cyberpunk 2077 است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۲۰۲۲به عرضه‌ی آپدیت ۱٫۵ سایبرپانک ۲۰۷۷ و نسخه‌ی نسل ۹ آن می‌پردازد. نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم طی سه‌ ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. البته که پروسه‌ی ساخت و انتشار بسته‌های الحاقی رایگان و DLCهای پولی نیز طی چندین و چند ماه آتی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

cyberpunk 2077 postive reviews steam

 

در همین حین سی‌دی پراجکت که استودیو The Molasses Flood را در سال ۲۰۲۱ خرید طی سال ۲۰۲۲ ساخت بازی AAA جدید ویچر و بازی AAA جدید سایبرپانک را هم شروع می‌کند. هر دو پروژه پرخرج خواهند بود. رئیس شرکت CD Projekt خطاب به یک رسانه‌ی لهستانی گفت: «ما فعلا متمرکز روی دو مجموعه‌ی ویچر و سایبرپانک هستیم. هر دو آن‌ها پتانسیل عظیمی دارند. پس یکی از اهداف استراتژیک ما این است که همزمان روی پروژه‌های AAA متعلق به مجموعه‌های خود کار کنیم. انتظار داریم که این اتفاق در سال آینده رخ بدهد».

سی‌دی پراجکت قبلا هم به این برنامه‌های خود اشاره کرد. البته انتظار رونمایی بسیار زود از بازی‌ها را نداشته باشید. زیرا این شرکت گفت به‌ خاطر درسی که از سایبرپانک ۲۰۷۷ گرفته است. می‌خواهد دوران تبلیغ بازی‌های بعدی خود را کوتاه‌تر از آن کند.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question