شروع همکاری رسمی پلی استیشن سونی با دیسکورد

discord playstation partner

پیش از همکاری رسمی پلی استیشن سونی با دیسکورد، دیسکورد نه‌تنها به بهترین نحو در دسترس بازی بازهای کنسول‌های سونی قرار می‌گیرد، بلکه از سال ۲۰۲۲ با سرویس‌های پلی استیشن ترکیب می‌شود.

سونی به‌صورت رسمی در دیسکورد سرمایه‌گذاری کرده است.

بلاگ رسمی قسمت سرگرمی‌های تعاملی سونی نوشت: «از سال ۲۰۲۲ میلادی به بعد، سرویس ارتباطی مورد قبول دیسکورد با تجربه‌ی آنلاین همیشگی شما در پلی استیشن ترکیب می‌شود». این رویداد ،نتیجه‌ی همکاری رسمی پلی استیشن سونی با دیسکورد است. جیم رایان، رئیس و مدیرعامل برند پلی استیشن شرکت سونی ،این خبر را بیان کرد.

رایان میگوید: «در پلی استیشن ،ما همیشه به‌دنبال راه‌های جدید برای اتصال گیمرهای مختلف در سرتاسر دنیا به هم می‌گردیم؛ تا دوستی‌ها و گروه‌های نو در بستر پلی استیشن شکل گیرند، تجربه‌های مهیج به اشتراک گذاشته شوند و خاطرات باقی بمانند. از این رو پلی استیشن وارد همکاری با دیسکورد شده است؛ پلتفرم محبوب گیمرها که در ماه بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد.

همکاری رسمی پلی استیشن سونی با دیسکورد

گروه های پلی استیشن سونی و دیسکورد به‌شدت در حال کار هستند، تا دیسکورد را به‌ طور کامل به تجربه‌ی آنلاین و اجتماعی شما در پلی استیشن نتورک پیوند بدهند. در اوایل سال ۲۰۲۲،دیسکورد و پلی استیشن نتورک چه روی کنسول و چه روی موبایل ، به نزدیک‌ترین حالت ممکن به هم می‌رسند؛ تا دوستان، جوامع آنلاین و تیم ها با یکدیگر وقت بگذرانند، خوش باشند و با تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی، آسان تر ارتباط برقرار کنند».

در ادامه جیم رایان می‌گوید که در صحبت با سازندگان دیسکورد، مجذوب عشق آن‌ها به ویدیوگیم شد.او یقین دارد که دو گروه پلی استیشن سونی و دیکسورد،با دنبال کردن علاقه‌ای مشترک به‌دنبال برقراری اتصال بهتر بین بازیکن‌ها هستند. او همچنین بیان کرد که شرکت سونی مقداری در دیسکورد سرمایه‌گذاری کرد تا این همکاری جدید به بهترین شکل پیش برود.


بیشتر بخوانید:

تلگرام کاسپین گیفت

اینستاگرام کاسپین گیفت

خرید بازی Starcraft Remastered

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question