مشخص شدن تاریخ انتشار بازی A Memoir Blue

Annapurna Interactive plans to release a Memoir Blue In February 2022

بازی A Memoir Blue

بازی مستقل و ماجراجویی A Memoir Blur تا دو ماه دیگر روی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر، به‌ دست علاقه‌مندان می‌رسد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Cloisters Interactive، سازنده‌ی A Memoir Blur و Annapurna Interactive، ناشر آن با انتشار یک تریلر جدید تاریخ انتشار این بازی ماجراجویی را اعلام کردند. شما می‌توانید تریلر رونمایی از تاریخ انتشار A Memoir Blue را در یوتیوب تماشا کنید. این بازی مستقل قرار میباشد در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، سرویس ایکس باکس گیم پس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود.

 

بازی A Memoir Blue

 

همچنین قیمت دقیق بازی هنوز مشخص نشده است. A Memoir Blur درباره‌ی کندوکاو در خاطرات و روابطی میباشد که بین فرزند و والدین وجود دارد. بازی همچنین به این موضوع می‌پردازد که نوع و شکل این رابطه چگونه می‌تواند روی هریک از اعضای خانواده تاثیر بگذارد. سازندگان A Memoir Blur توضیح مختصری درباره‌ی بازی جدید خود منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

A Memoir Blue

 

«در A Memoir Blur با دختری جوان و ورزش‌کار به نام میریام همراه می‌شویم و او را در حالی دنبال می‌کنیم که در اعماق خاطرات خود شنا می‌کند تا دوباره بتواند با مادرش ارتباط برقرار کند. سبک بصری بازی منحصر‌ به‌ فرد بوده  و در ساخت آن از ترکیب نقاشی‌های کشیده‌ شده با دست و تصاویر سه‌ بعدی استفاده شده است که به‌ خوبی می‌تواند آن سفر جادویی و رئالیستی میریام را به تصویر بکشد. علاوه‌ بر این در گیم‌پلی بازی رویدادهایی وجود دارند که احساساتی مانند فداکاری و دلشکستگی را با غرور و پیروزی درهم‌ می‌آمیزند و ما میریام را می‌بینیم کودک درون خود را بار دیگر پیدا و عشقی را که بین او و مادرش جریان دارد تقویت می‌کند.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی داستان A Memoir Blur و حال‌ و‌ هوای آن چه میباشد.  نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question