معرفی بازی World of Warcraft و گیم تایم

world of warcraft

World of Warcraft و گیم تایم

World of Warcraft

ورد اف وارکرافت تولید شده در سال ۲۰۰۱  و در دهمین سال تاسیس وارکرفت در ۲۰ نوامبر ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد.

مشابه سایر بازی های نقش آفرینی چند نفره آنلاین برای بازی کردن این بازی شما نیاز به پرداخت حق عضویت دارید در صورتی که  پرداخت نکنید، کاراکتر حداکثر تا مرحله ۱۰ می تواند پیش برود و بسیاری از ویژگی ها و امکانات بازی قفل و قابل استفاده نمیباشد.

برای بازی کردن بازی World of Warcraft  در سرورهای اصلی بازی ، علاوه بر بازی اصلی ، شما نیاز به خرید گیم تایم Wow  یا Wow Game Time  دارید.

ورد اف وارکرافت یک بازی  چند نفره (Multi Player) آنلاین میباشد که در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی بازی سازی بلیزارد (Blizzard Entertainment) به بازار عرضه شده و این بازی چهارمین نسخه عرضه شده از سری بازی های Warcraft  میباشد.

این بازی چهارمین سری از مجموعه بازی وارکرفت می‌باشد که اولین بازی از این سری با عنوان وارکرفت: اورک‌ها و انسان‌ها در سال ۱۹۹۴ منتشر شده‌است. این بازی در حقیقت ادامهٔ داستان نسخهٔ قبل این بازی است که البته سبک آن از استراتژی به چند نفره، تغییر کرده‌ است.

با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در نوامبر ۲۰۱۴، در حال حاضر دنیای وارکرفت دارای بیشترین بازیکن در سبک ام‌ام‌اوآرپی‌جی  میباشد و به همین خاطر در کتاب جهانی گینس به عنوان محبوب‌ترین بازی ام‌ام‌اوآرپی‌جی بر اساس بازیکنان ثبت شده‌ است. این بازی آنلاین میباشد و بازیکنان بعد از انتخاب یک جناح که شامل متحدین یا هوردها میباشد وارد نژادهایی می‌شوند که متفاوت است .

راهنمای بازی

پس از انتخاب شخصیت بازیکن یک گروه را انتخاب می‌کند که در لباس، اسلحه‌ها، طلسم‌ها و در کل سبک بازی با شخصیت تأثیر دارد. متحدین در نسخه اول شامل انسان‌ها،  دورف‌ها،  اِلف‌های شب و نوم‌ها است. هوردها در همان پچ اول شامل اورک‌ها ، نامردگان ، تائورن‌ها و ترول‌ها است. در پچ‌های جدید نژادهای بیشتری اضافه شده‌است.

کلیمدور و پادشاهی شرقی دو قاره اصلی در دنیای وارکرفت میباشند. در بسته الحاقی دنیای وارکرفت: خشم پادشاه لیچ، قاره نُرثِند و همچنین در دنیای وارکرافت مه‌هایی از پانداریا، قاره پانداریا  نیز اضافه شده‌ است. پیشتر، سیاره اوتلند در نسخه جنگ‌های صلیبی سوزان نیز اضافه شده بود.

گیم تایم (Game Time) در واقع مدت زمانی میباشد که شما به حساب وارکرفت خود دسترسی دارید و خرید گیم تایم به شما این امکان را میدهد که اکانت بلیزارد خود را برای مدت زمان مشخص شده شارژ  کرده و از آن استفاده کنید.

 

WORLD OF WARCRAFT 2

 

World of Warcraft دنیای وارکرفت  یا هنر جنگ یا جهان جنگ‌پیشه یا به اختصار WoW، یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی برخط چندنفره گسترده از مجموعه بازی‌های وارکرفت میباشدکه توسط شرکت بلیزارد انترتینمنت و در سال ۲۰۰۴ برای مایکروسافت ویندوز ساخته و منتشر شده‌ است.

راهنمای اضافه کردن گیم تایم Wow به حساب کاربری (استفاده از گیم تایم)

در این بخش با آموزش اضافه کردن گیم تایم Wow، به حساب کاربری از ۲ طریق ، سایت بتل نت و کلاینت آن همراه شما خواهیم بود.

همان طور که قبلا هم اشاره شده  بعضی از بازی های شرکت بلیزارد به صورت رایگان در اختیار گیمر ها و کاربرانش قرار نخواهد گرفت و برای استفاده از آن ها باید برای خود گیم کارت یا اصطلاحا گیم تایم تهیه نمایید.

در این مقاله استفاده از این Game Time ها را برای بازی World of Warcraft  به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

بعد از خریداری گیم تایم wow و تحویل فوری گیم تایم یک کد ۱۶ رقمی در اختیار شما قرار میگیرد که در ادامه راه های استفاده از آن  را به شما گیمرهای عزیز آموزش خواهیم داد .

استفاده از گیم تایم از طریق کلاینت بتل نت

اگر از طریق کلاینت بتل نت (Battle.net) به بازی دسترسی دارید به راحتی می‌توانید با کلیک کردن بر روی نام کاربری خودتان در منوی پایین سمت راست و سپس با کلیک بر روی گزینه Redeem a code  وارد صفحه وارد کردن کد شوید.

 

World of Warcraft

در این مرحله با قرار دادن کد ۱۶ رقمی که در اختیار دارید در کادر مشخص شده آن ، Game Time خود را استفاده  و اکانت تان شارژ می‌شود.

 

World of Warcraft

از طریق سایت Battle.net

راه دوم برای استفاده از Game Time از طریق سایت Battle.net  میباشد که برای استفاده از این روش باید ابتدا بعد از وارد شدن به سایت بتل نت از منوی Log in  وارد حساب کاربری خود شوید. سپس بعد از ورود به منوی پایین سمت راست گزینه ی Account Setting را انتخاب کنید.

World of Warcraft

 

در ادامه سمت چپ گزینه اول به نام  Account Overview را انتخاب و در صفحه جدیدی که باز شد در کادر Redeem a code  کد ۱۶ رقمی خود را وارد نموده و از آن استفاده کنید و از بازی های حساب کاربری خود لذت  کافی را ببرید.

 

World of Warcraft

 

گیمرهای عزیز همه ی مراحلی که در بالا توضیح دادیم برای تمامی گیم تایم های ۳۰ روزه ، ۶۰ روزه و ۹۰ روزه کاربرد و با هم هیچ تفاوتی نخواهند داشت.

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question