نحوه ورود به سرور Hypixel

hypixel marketplace mobile 604246156a6b8 l

نحوه ورود به سرور Hypixel

Hypixel 1

شما اغلب از ابراز خلاقیت خود لذت می برید و ساعتهای زیادی را صرف ایجاد پروژه های انفرادی در دنیای جنایت مکعب های موجانگ میکنید . در حال حاضر دوست دارید در جمع کاربران دیگر بازی کنید. شما همچنین نگاه خود را به سروری می اندازید که از نظر شما جالب است   Hypixel  اما نمی توانید نحوه دسترسی به آن را متوجه شوید .

 Hypixel

در واقع ما در آموزشی  که می خواهید یاد بگیرید به طور مفصل توضیح خواهیم داد که  نحوه ورود به سرور Hypixel به چه صورت میباشد . ما نحوه انجام این کار را از طریق نسخه های مختلف Minecraft توضیح خواهیم داد تا بتوانید از هر سیستم عامل به اتاق مجازی فوق الذکر دسترسی پیدا کنید. بنابراین ما نمیتوانیم توضیحات بیشتری بدهیم که چه فعالیت هایی در این سرور انجام می شود.

گیمرهای عزیز آماده شروع بازی با کاربرانی هستید که اتاق مجازی Hypixel را پر می کنند . فکر می کنم شما نمی توانید صبر کنید تا متوجه شوید جامعه چه حالت هایی را ایجاد کرده است. پس  فقط دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.


نحوه ورود به سرور Hypixel

نحوه ورود به سرور Minecraft Hypixel جاوه چاپ

نحوه ورود به سرور Hypixel از Minecraft Bedrock


قبل از شروع نحوه ورود به سرور Hypixel  می گوییم که شما علاقه مند هستید در مورد فعالیت های انجام شده توسط کاربران این اتاق مجازی بیشتر بدانید.

شرکت Hypixel  یکی از معروف ترین شرکت هایست که در سراسر دنیای Minecraft می چرخد. سرور Hypixel که در ابتدا توسط Simon “Hypixel” Collins-Laflamme و Philippe Touchette ایجاد شد  در طول دهه ۲۰۱۳-۲۰۱۰ نتایج بسیار چشمگیری را کسب کرده است.

حال بهتر است که بدانید در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹  یک نقطه عطف باورنکردنی بدست آمده و ۱۵ میلیون دسترسی منحصر به فرد. به طور خلاصه ، این یک سروری است که به خصوص مورد علاقه طرفداران Minecraft است و مطمئناً می تواند به آنها اجازه این را بدهد از تجربه های متفاوت و سرگرم کننده ای نسبت به حالت عادی به تنهایی برخوردار شوند.

به شما چند مثال عینی از اینکه مودو ارائه شده توسط سرور  را میگوییم . تختخواب, SkyWars, رمز و راز قتل, بازی های آنلاین, روروک مخصوص بچه ها Turbo Kart, در آرنا بجنگید e جنگ پینت بال. اگر کمی انگلیسی بلد باشید ، خواهید فهمید که تجربیات ارائه شده توسط این اتاق مجازی بسیار متفاوت از یکدیگر است و می تواند برای گیمرها جالب و جذاب باشد.

به طور کلی محبوب ترین حالت ها در طرفداران Minecraft وجود دارد تختخواب e SkyWars. در حالت اول هدف این است که تخت را خراب کنی از تیم رقیب و دیگر رسیدن به جزیره شناور دیگر و خرید وسایل از یک تاجر در جزیره خودتون . همچنین در SkyWars بازیکنان خود را دارند isla اما در این حالت هر شخصی فقط خودش را دارد.

اینها تجربه های سرگرم کننده ای هستند که ما تمایل شما را برای ورود به سرور Hypixel و پیوستن به سایر اعضای انجمن را درک می کنیم. هدف از این آموزش این میباشد که شما را به سرعت به هدف خودتان برسانیم .

نحوه ورود به سرور Hypixel

بعد از توضیح اینکه فعالیتهای اصلی در سرور Hypixel چیست . می گوییم که شما آماده شروع به کار و پیوستن به سایر گیمرها هستید.

نحوه ورود به سرور Minecraft Java Edition Hypixel

در صورت استفاده از نسخه Minecraft Java برای کامپیوتر این بخش از راهنما است که شما میتوانید آن را مطالعه نمایید .

در این قسمت برای ورود به سرور Hypixel ، فقط باید بازی را شروع کرده و دکمه را فشار دهید. مالتیگوگادور و دکمه را فشار دهید یک سرور اضافه کنید. در این مرحله  باید داده های اتاق مجازی را وارد کنید.

برای ادامه تایپ کنید Hypixel به عنوان نام سرور و mc.hypixel.net به عنوان آدرس اتاق مجازی. در این مرحله ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه را فشار داده و سپس روی نماد کلیک کرده و بازی کنید و در کنار نام سروری که قبلاً تایپ کرده بودید ارائه دهید.

اکنون شما به درستی به سرور Hypixel متصل شده اید و می توانید حالت های مختلف موجود را بازی نمایید. به طور کلی  برای دسترسی به یک بازی خاص باید  کلیک کرده و کلید منوی بازی را فشار دهید و نماد حالت (به عنوان مثال ، یک تختخواب برای BedWars نشان داده می شود).

شما بعد از مراحل فوق میتوانید وارد بازی شوید.  سالن اختصاص داده شده به حالت خاصی که انتخاب کرده اید میباشد . در اینجا خواهید یافت که کاراکترهای قرار داده شده روی “پایه ها” هر یک از آنها نشان دهنده a میباشد نوع حالت بنابراین شما فقط باید نوشته های بالای سر “NPCs” (شخصیت های غیر پخش) را بخوانید و روی مورد مربوط به نوع بازی که می خواهید شروع کنید کلیک نمایید .

اکنون شما می دانید که همه چیز در مورد امکان ورود به سرور Hypixel از نسخه جاوا Minecraft برای کامپیوتر چیست.  اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید  پیشنهاد ما به شما این میباشد که حتماً در این زمینه آموزش ببینید در مورد نحوه بازی BedWars در Minecraft PC. همچنین ممکن است علاقه مند باشید که به وب سایت رسمی Hypixel هم نگاهی بیندازید.

نحوه ورود به سرور Hypixel از Minecraft Bedrock

نسخه اصلی Minecraft که برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس است ، ویندوز ۱۰ و کنسول ها. مشکلی نیست ما همین الان به شما خواهم گفت که از این سیستم عامل چه کاری می توانید انجام دهید.

Hypixel زمانی سرور مخصوص دستگاه های تلفن همراه را نیز داشت ، اما متأسفانه دومی وجود داشته است بسته. از طرف دیگر ، یک اتاق مجازی برای نسخه Bedrock می تواند بدحال و بسیاری از سازندگان آن باشد سرورهای کنکوری آنها نسخه جاوا عنوان را ترجیح می دهند.

با این حال به این معنا نیست که نمی توانید در آن مکان با جامعه سرگرم شوید سایر اتاق های مجازی برای نسخه Bedrock. در واقع ، سرورهای جذابی وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد که حالت BedWars را بازی کنید.

در هر صورت ، برای دسترسی به یک سرور از این نسخه از عنوان Mojang ، فقط باید ابتدا دکمه را فشار دهید بازی کنید و بعد از آن سرور. سپس ضربه بزنید اضافه کردن سرور y نوشتن “مدارک” شما ، که … نام (به عنوان مثال ، “bedwars”) ، آدرس e شماره درگاه. در آخر ، تنها کاری که شما باید انجام دهید فشار دادن دکمه بازی کنید و وارد اتاق مجازی مورد نظر خود خواهید شد.

در مورد حالت های بازی توضیح بیشتری نمیتوانیم بدهیم . زیرا هر سرور داستان خاص خود را می سازد. با این حال اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید ، می توانید این کار را با نگاهی به راهنمای ما برای بهترین سرورهای Minecraft انجام دهید.

از آنجا که شما از طرفداران بازی ویدیویی ساخته شده توسط Mojang هستید ، پیشنهاد می کنم صفحه سایت ما را (caspiangift.ir ) دنبال و بررسی نمایید . جایی که می توانید بسیاری از آموزشهای دیگر را که  برای شما مناسب است را پیدا کنید. امیدوارم این بخش از آموزش را دنبال کرده باشین و برای شما مفیده و سرگرم کننده باشد .

امیدوارم که در این قسمت از آموزش با همراه بوده  و برای شما مفید باشد.


برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question