نمایش جدید بازی Riders Republic در E3 2021

Riders Republic

یوبیسافت تایید کرده اطلاعات جدیدی از بازی ورزشی Riders Republic در نمایش Ubisoft Forward در E3 2021 را به اشتراک خواهد گذاشت .

بازی Riders Republic

یوبیسافت این بازی را Riders Republic که یک اثر ورزشی با محوریت ورزش‌های خطرناک است، در شهریور ماه سال گذشته معرفی کرد. این بازی قرار بود در ماه فوریه گذشته (بهمن-اسفند ۹۹) منتشر شود که البته همانند تعدادی از بازی‌های یوبیسافت دچار تأخیر شد. یوبیسافت پس از تأخیر اول، رایدرز رپابلیک را برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده و حالا خبر رسیده که سرانجام به‌زودی قرار است اخبار جدیدی از این بازی به‌دست بیاوریم.

یوبیسافت اعلام کرده که اطلاعات جدیدی را از Riders Republic در نمایش Ubisoft Forward در E3 2021 به اشتراک خواهد گذاشت. که قرار است شنبه ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران برگزار شود. یوبیسافت اما در توییتی که این خبر را اعلام کرده، نگفته این اطلاعات چقدر گسترده هستند و آیا شامل پخش تریلری از رایدرز رپابلیک هم می‌شود یا نه. بااین‌حال، اگر دوباره تأخیری در کار نباشد و یوبیسافت قطعا Riders Republic را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند، می‌توان انتظار داشت که از تاریخ انتشار بازی رونمایی و تریلری از گیم‌پلی آن نیز پخش خواهد شد.

در جریان رویداد زنده‌ی اخیر یوبیسافت، شرکت یوبیسافت بازی ورزشی جدید خود یعنی Riders Republic را معرفی کرده. این بازی رقابتی روی ورزش‌های کوهستانی مثل دوچرخه‌سواری، اسکی و ورزش‌های پرخطر دیگر نیز تمرکز دارد و توسط استودیو یوبیسافت در شهر آنسی فرانسه ساخته می‌شود؛ استودیو یوبیسافت که سابقه‌ی درخشان ساخت بازی ورزشی Steep را در کارنامه‌ی خود دارد.

 

riders republic 1

Riders Republic که یک بازی ورزشی چندنفره مسابقه‌ای است که قرار  برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/سری ایکس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی (فروشگاه‌ اپیک و یوپلی شرکت یوبی‌سافت) و گوگل استیدیا منتشر شود.  در صورت خریداری نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ یا ایکس باکس وان، شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ی اضافی، تجربه بازی را در کنسول‌های نسل بعدی آن هم داشته باشید .

علاوه بر نسخه‌ی استاندارد ، نسخه‌ی گلد و نسخه آلتیمیت هم برای بازی معرفی شده‌ که نسخه‌ی گلد و آلتمیت دارای سیزن پس یک ساله و البته تجهیزات و آیتم‌های مخصوص خود میباشد.گفته میشود کسانیکه بازی Riders Republic را پیش‌خرید کنند، محتوای اضافی خاصی شامل لباس و اسکین را نیز دریافت خواهند کرد.

بازی Riders Republic یک اثر ورزشی است که با محوریت ورزش‌هایی همچون موتور سواری، اسکیت و حتی پرواز با چتر ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید به‌صورت آنلاین با بیش از ۵۰ نفر به مسابقه بپردازید. با توجه به تریلر بازی، محیط‌های گوناگون و جالبی در بازی وجود دارد. حالت‌های مختلفی دیگری همچون حالت تیمی ۶ در مقابل ۶ هم در بازی قرار گرفته شده است که در نوع خود جالب میباشد. همچنین نسخه‌ی نسل بعدی بازی قرار است در حالت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و جالب اینجاست که قادر است تا بیش از ۵۰ بازیکن را هم‌زمان در یک لحظه در صحنه نشان دهد. به گفته‌ی سازندگان، به خاطر شخصیت‌های بازی و حالت دوربین و همین‌طور ترفند ابتکاری بازی، کنترل بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود و هم گیمرهای کژوال و هم گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند در همان ابتدا از بازی لذت کافی را ببرند.

یوبیسافت تایید کرده که گیمرها باید انتظار حضور چه بازی‌هایی را در یوبیسافت فوروارد داشته  و انتظار چه بازی‌هایی را نباید داشته باشند. برای مثال، می‌دانیم که دو بازی The Division Heartland و The Division 2 در E3 2021 غایب‌اند و همچنین نباید انتظار حضور ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time را نیز در این رویداد داشت. همچنین بازی BattleCat که اخیرا اطلاعاتی از آن فاش شده، در مراحل اولیه‌ی توسعه به‌سر می‌برد و احتمالا در E3 امسال حضور نداشته باشد.

بازی Rainbow Six Quarantine که در حال حاضر با نام Rainbow Six Extraction شناخته می‌شود، بعد از مدت‌ها بی‌خبری قرار است نمایشی در یوبیسافت فوروارد داشته باشد. همچنین بازی Far Cry 6 با اینکه اخیرا نمایش مفصلی از آن پخش شد، به احتمال زیاد در E3 2021 حضور خواهد داشت. Assassin’s Creed Valhalla نیز در رویداد یوبیسافت حضور دارد.

شما می‌توانید در ادامه  تریلر گیم‌پلی و تصاویری از بازی Riders Republic را ببینید.


خرید بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands

تریلر بازی Riders Republic

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question