نمایش Halo Infinite در E3 2021 روی بخش بازی چندنفره

halo inifinite

جف گراب، روزنامه‌نگار معروف از وب‌سایت گیمزبیت به‌تازگی ادعا کرده که تمرکز ۳۴۳ اینداستریز در E3 2021 روی نمایش گیم‎‌پلی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite خواهد بود.

بازی Halo Infinite

هیلو اینفینیت عنوان رسمی بازی Halo 6 است که طی تاخیری که در ماه‌های پایانی سال گذشته به آن اعمال شد، باید در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر آن باشیم. با صرف نظر کردن از شماره‌دار بودن یا نبودن نسخه جدید سری بازی Halo، این بازی فصل جدیدی از داستان مستر چیف (Master Chief) قهرمان افسانه‌ای اکس باکس را رقم می‌زند.

امسال در مراسم E3  احتمالا باید منتظر نمایش‌ها و معرفی‌های متنوعی از طرف مایکروسافت باشیم. علاوه‌بر نمایش‌های معمول مایکروسافت در این رویداد، کنفرانس مشترک آن‌ها با بتسدا را هم در E3 2021 داریم که خود انتظارات زیادی را از سمت طرفداران ایکس باکس ایجاد کرده است. دراین‌میان اما استودیوی ۳۴۳ اینداستریز با بازی Halo Infinite در E3 امسال حضور دارد.

آن‌ها در سال گذشته‌ تریلری از گیم‌پلی این بازی  منتشر کرده بودند که به‌دلیل جلوه‌های بصری نه‌چندان خیره‌کننده‌ی آن، مورد انتقاد گیمرهای مجموعه‌ی هیلو قرار گرفت. به همین خاطر، بسیاری از بازیکنان از ۳۴۳ اینداستریز انتظار دارند که پس از نمایش ناامیدکننده‌ی سال گذشته، این‌بار دمویی کامل از بخش داستانی Halo Infinite با گرافیک بالا منتشر کند که در آن بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که شاید چنین اتفاقی حداقل در E3 2021 نیفتد.

 

بازی Halo Infinite 1

جف گراب، روزنامه‌نگار شناخته‌شده از وب‌سایت گیمزبیت به‌تازگی درجریان استریمی در توییچ ادعا کرده که آن نمایش طولانی و پرجزئیاتی که طرفداران انتظار دارند در E3 امسال از Halo Infinite ببینند، پخش نخواهد شد و دلیل آن نیز این است که برای تولید چنین ویدیویی باید منابع، هزینه و وقت صرف شود و ۳۴۳ اینداستریز نمی‌خواسته با تمرکز روی ساخت آن، در روند توسعه‌ی بازی اختلال ایجاد کند. به‌جای یک نمایش مفصل، آن‌ها می‌خواهند بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت را در E3 2021 به گیمرها نشان دهند. گراب همچنین اشاره کرده که حالت‌هایی مانند Capture the Flag به بخش مولتی‌پلیر Halo Infinite بازمی‌گردد و حالت‌های جدید دیگری نیز معرفی خواهند شد.

۳۴۳ اینداستریز تا به حال گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite را به نمایش نگذاشته بود و به‌ نظر می‌رسد که رویداد E3 پیش رو، فرصت خوبی باشد که آن‌ها بدون اینکه مجبور باشند یک دمو کامل از بازی بسازند، به معرفی بخش مولتی‌پلیر آن بپردازند. البته در پایان باید خاطر‌نشان کنیم که ممکن است حرف‌های جف گراب به‌طور کامل درست نباشند و درنهایت شاهد نمایش مفصل‌تری از هیلو اینفینیت در E3 2021 باشیم. Halo Infinite در پاییز ۱۴۰۰ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

به نوعی نتیجه‌گیری پیشرفت‌ها و تکامل این مجموعه طی سه‌گانه‌ای که استودیوی ۳۴۳ Industries خلق کرد، محسوب می‌شود. بعد از نمایشی که در سال ۲۰۲۰ از گیمپلی بازی Halo Infinite منتشر شد، توانستیم نگاه کامل‌تری به تمامی المان‌ها و جزئیات جهان نسخه جدید سری بازی هیلو داشته باشیم. سازندگان بازی در استودیوی ۳۴۳ طی این نمایش طولانی، دشمنان جدید مستر چیف مثل The Banished را در کنار طیف وسیعی از گجت‌ها و سلاح‌های تازه معرفی شدند. نسخه‌ی جدید سری بازی Halo بسیار بزرگتر از تمامی نسخه‌های مجموعه است و به نوعی یک جهان باز تمام عیار به حساب می‌آید.

بازی Halo Infinite برای انتشار در پاییز ۲۰۲۰ همزمان با عرضه کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S برنامه‌ریزی شده بود؛ اما پس از انتقادهای شدیدی که به خاطر جزئیات گرافیکی‌اش دریافت کرد، مایکروسافت انتشار آن را تا پاییز سال بعدی به تاخیر انداخت. تاخیری که تا حد زیادی مورد استقبال گیمرهای  واقعی بازی هیلو قرار گرفت و فرصت خوبی را مهیا کرد تا سازندگان بازی جزئیات بیشتری از بخش داستانی بازی و بخش چندنفره‌اش که به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت، با طرفدارانش به اشتراک بگذارد .

سیاست‌های تازه و متفاوت استودیوی ۳۴۳ Industries در قبال نسخه جدید سری بازی Halo به اینصورت است که تصمیم گرفته‌اند به جای تولید چند نسخه جدید طی سال‌های آینده، بازی Halo Infinite را به یک بستر کامل و غنی تبدیل کنند که همواره مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد و طی سال‌های متوالی، به‌ روزرسانی‌های بزرگ و بسته‌های الحاقی متعددی دریافت می‌کند.  حدود ۲۰ سال از انتشار اولین نسخه مجموعه بازی هیلو می‌گذرد و تیم سازنده تصمیم گرفته که اینبار به شکل طولانی تری روی نسخه جدید آن سرمایه‌گذاری کنند. همانطور که از اسم بازی Halo Infinite پیداست، این بازی به نوعی به صورت نامتناهی مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت و تا سال‌های سال از سوی تیم سازنده محتواهای جدید دریافت می‌کند.

گیمرهای عزیز نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


خرید بازی Starcraft Remastered

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question