واکنش منتقدین به بازی Solar Ash

SolarAsh KeyArt Landscape EGS

بازی Solar Ash

چندی پیش بازی Solar Ash روانه بازار شد و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی خوب و سرگرم کننده می‌دهد.

Hyper Light Drifter را می‌توان یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده دانست که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و در سال ۲۰۱۹ استودیو هارت ماشین (Heart Machine) بازی بعدی خود را معرفی کرد که Solar Ash Kingdom نام داشت. محصولی که اعلام شد تجربه‌ای کاملا متفاوت نسبت به ساخته قبلی هارت ماشین را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

در حالی  که در انتها مشخص شد که Solar Ash نام نهایی بازی میباشد و در سال ۲۰۲۱ دراختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. محصولی که دنیای رنگارنگ آن درکنار ساختار متفاوت پلتفرمینگ بازی، سبب شده تا عده‌ای از کاربران نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند. داستان بازی روایت‌گر ماجراجویی دختری به‌ نام Rei میباشد که قصد دارد سیاره خود را نجات بدهد.

 

0 HighresScreenshot00018

 

مدتی پیش Solar Ash عرضه شد و میانگین نمرات آن نوید یک بازی خوب و سرگرم کننده را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Solar Ash را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Solar Ash

سازنده: هارت ماشین
ناشر: آناپورنا اینتراکتیو
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، کامپیوتر

 

Solar Ash

 

Solar Ash یک بازی پلتفرمینگ میباشد  که به هیچ‌وجه هیجان خود را از دست نخواهد داد و داستانی خاطره‌انگیز و تراژدی‌ای غیرقابل درک را در خود جای داده است.
در ساعات اولیه تجربه Solar Ash من را مجبور کرد تا در جهان بازی به‌ دنبال پیدا کردن پلتفرمینگ سرگرم کننده بعدی باشم. در مابقی ساعات مشغول فهمیدن داستان و به نتیجه رسیدن قصه‌گویی بازی بودم. ساختار Solar Ash و ویژگی‌های آن سبب شده تا فضایی سرگرم کننده را ارائه دهد.

Solar Ash دارای ساختار صوتی بصری Hyper Light Drifter، مبارزات علیه تایتان‌های Shadow of the Colossus، سیستم نقل مکان Jet Set Radio و طراحی مراحل Super Mario Galaxy میباشد. آیا نیاز است که چیز بیشتری دراینباره بگوییم.

دلیل وجود دارد که این فضا به این اندازه رویایی ساخته شده است. سولار اش در یک سیاه‌چاله بزرگ روایت می‌شود و درصورتی که به‌دنبال جواب این دلیل‌ها نباشیم البته اگر اهمیت داشته باشند. Solar Ash در بهترین حالت ممکن قرار دارد. بخش‌های پایانی بازی تاحدی وابستگی بسیاری به داستان دارد. اینکه با یک باس در راستای انتخاب‌های حساس داستانی مبارزه خواهید کرد. بااین‌حال اکثر مواقع داستان بازی یک پس زمینه برای شما بوده و اولویت نیست و Solar Ash واقعا دارای پس‌ زمینه زیبایی است.

Solar Ash یک بازی پلتفرمینگ با ایده اورجینال میباشد. محصولی که شامل مجموعه حرکاتی خاص روی پلتفرم‌های باریک بوده و همین مورد سبب شده تا شاهد مناظر زیبا و درحال چرخش [به‌واسطه دوربین بازی] و همچنین چالش‌هایی باشیم که ازطریق همین حرکات انجام می‌شوند. بااینکه بعضی از المان‌های بازی بسیار ساده میباشد اما بدین معنا نمیباشد که تاثیر زیادی روی تجربه شما بگذارد. بلکه باعث می‌شود تجربه‌ای تازه و نو را کسب کنید.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question