حالت‌های گرافیکی در نسخه PS5 بازی Forspoken

بازی Forspoken

بازی Forspoken

سازندگان Forspoken سه حالت گرافیکی آن روی پلی استیشن ۵ را معرفی و اعلام کردند این بازی مورد انتظار از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس بهره می‌برد.

Forspoken یکی از بازی‌ها مورد انتشار کنسول پلی استیشن ۵ است که تا چند ماه دیگر همزمان با نسخه‌ی پی سی آن منتشر می‌شود. خیلی از گیمرها انتظار دارند که این بازی اکشن-نقش‌آفرینی از منظر عملکرد فنی و جلوه‌های بصری کیفیت بالایی داشته باشد. البته تریلرهایی که تاکنون از Forspoken پخش شده‌اند. نوید یک بازی بسیار زیبا را می‌دهند. حالا درهمین راستا Luminous Productions، سازنده‌ی بازی جزئیات برخی از حالت‌های گرافیکی نسخه‌ی PS5 این بازی جهان باز را شامل وضوع تصویر و نرخ فریم آن‌ها به اشترک گذاشته‌ است.

 

forspoken image 768x432 1

 

رایو میتسونو، تهیه‌کننده‌ی خلاق Forspoken به‌ تازگی در مصاحبه با Ungeek اعلام کرده است که بازی دارای سه حالت بصری مختلف روی پلی استیشن ۵ است. اولین آن‌ها حالت پرفرمنس (Performance Mode) است که Forspoken را با وضوح تصویر ۱۴۴۰p در نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌کند. در ادامه حالت گرافیکی (Graphics Mode) را داریم که در وضوح تصویر ۴K و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود. در آخر نیز یک حالت ری-تریسینگ (Ray-Tracing Mode) برای بازی درنظر گرفته شده است. البته هنوز جزئیات این حالت از جمله وضوع تصویر و نرخ فریم آن معلوم نیست.

 

بازی Forspoken 4 1

 

ازطرفی تاکشی آراماکی کارگردان Forspoken تایید کرده است که بازی از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس پشتیبانی می‌کند و برای مثال گیمرها زمان استفاده از جادوها در بازی متوجه می‌شود که تریگرهای حساس دوال سنس نسبت به هر جادو واکنش متفاوتی از خود نشان می‌دهند. آراماکی می‌گوید آن‌ها در طول ساخت Forspoken از بسیاری از قابلیت‌های پلی استیشن ۵ استفاده کردند.

Forspoken در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۲ (۳ خرداد ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر خواهد شد. درضمن این بازی روی هر دو پلتفرم ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت.

 

Forspoken 4.

 

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی جلوه‌های بصری Forspoken و حالت‌های مختلف گرافیکی آن با ما درمیان بگذارید.


 

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question