پیوستن طراح بازی Alien Isolation به استودیو Rare

everwild game

بازی Alien Isolation

گری نپر طراح ارشد بازی Alien Isolation به‌عنوان عضو کلیدی تیم طراحی به استودیو Rare ملحق شده است تا روی بازی Everwild کار کند.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، گری نَپِر، طراح ارشد بازی ترسناک Alien Isolation اخیرا اعلام کرد که به استودیو Rare پیوسته است و اکنون وظیفه‌ی هدایت تیم طراحی بازی Everwild را بر عهده دارد. او در پیامی که در همین رابطه منتشر کرد. توضیح داد: «بسیار خوشوقتم که اعلام کنم به‌عنوان کارگردان طراحی بازی Everwild به استودیو ریر ملحق شده‌ام. شدیدا مشتاق به ساخت آثاری عالی با تیم فوق‌العاده‌ی این استودیو هستم».

everwild poster characters

 

نپر یکی از جدیدترین اشخاصی میباشد  که به تیم ساخت بازی Everwild می‌پیوندد؛ پروژه‌ای که در چندوقت اخیر با مسائل و مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد. رسانه‌ی VGC چند ماه پیش به نقل از منابع خبری خود گزارش کرده بود که پس از جدایی سایمن وودرف، کارگردان خلاق Everwild از این پروژه، استودیوی ریر دست به «ریبوت کامل» این بازی زد.

VGC می‌گوید خروج وودرف از Rare باعث شد که در مسیر توسعه‌ی Everwild و همچنین ترکیب مدیران ارشد پروژه تغییراتی اساسی ایجاد شود. طبق گفته‌های افرادی که با پروژه‌‌ی Everwild آشنا هستند. مراحل توسعه‌ی این بازی ماجراجویی «دوباره از صفر شروع شده است» و این یعنی تا عرضه‌ی آن چند سال فاصله داریم.

بازی Everwild یکی از غایبان مهم کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2021 بود. با توجه‌ به اینکه در دو مراسم مهم مایکروسافت یعنی X019 در نوامبر ۲۰۱۹ و Xbox Games Showcase در ژوئیه ۲۰۲۰ تریلرهای جدیدی از این بازی استودیو Rare پخش شدند خیلی‌‌ها انتظار داشتند که در کنفرانس E3 امسال ایکس باکس هم آن را ببینند.

 

The Persistence

 

رئیس استودیوهای ایکس باکس اخیرا در مصاحبه با کانال یوتیوب Kinda Funny Games گفت تیم ساخت Everwild قبل از اینکه نمایش جدیدی را از بازی به همگان نشان دهد. می‌خواهد مطمئن شود که در حال ساخت «یک اثر خاص» میباشد. در مصاحبه از بوتی درباره‌ی وضعیت فعلی بازی سؤال شد و او پاسخ داد که چالش‌هایی که Rare در حال حاضر با آن‌ها رو به‌ رو دست‌ و پنجه نرم می‌کند طبیعی هستند و بخشی از فرایند ساخت اثر خلاقانه را تشکیل می‌دهند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Everwild چه میباشد . فکر می‌کنید حدودا چه زمانی شاهد پخش تریلر جدید این اثر استودیو Rare و چه زمانی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود.


خرید اکانت ماینکرافت SEMI FULL ACCESS

برچسب ها
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X
question